jueves, 6 de junio de 2013

Catàleg de l'exposició "Arquitectura i temps"







Després de la gran acollida que va tindre la nostra exposició "Arquitectura i temps, una mirada col.lectiva al patrimoni de Xàbia" i per a donar-li un poc més de difusió al projecte, acabem de publicar el catàleg de l'exposició en el que teniu totes les imatges exposades així com un article força interessant sobre l'arquitectura tradicional a Xàbia escrit per l'arqueòleg municipal Joaquim Bolufer. Des d'ací, agrair-li la seua col.laboració i interés en el proyecte. El catàleg el podeu veure i descarregar en format pdf ací.

Después de la gran acogida que tuvo nuestra exposición "Arquitectura i temps, una mirada col.lectiva al patrimoni de Xàbia" y para que darle un poquito más de difusión al proyecto, acabamos de publicar el catálogo de la exposición en el que tenéis todas las imágenes expuestas así como un interesante artículo sobre la arquitectura tradicional de Xàbia escrito por el arqueólogo municipal Joaquim Bolufer. Desde aquí, darle las gracias por su colaboración y su interés en el proyecto. El catálogo lo podéis ver y descargar en pdf aquí.


2 comentarios :

  1. Genial Paco, un catáleg molt bonico i fet amb molta delicadessa. Un luxe poder vorer les nostres fotos d´aquesta manera.

    ResponderEliminar
  2. Grandisim treball Paco,es un privilegi poder participar amb coses aixina.

    ResponderEliminar